Dla uzyskania zdalnego dostępu przez konsultanta , kliknij ikone z logo teamviewera PONIŻEJ i pobierz program TeamViewer.
W Twojej przeglądarce otworzy się okno i rozpocznie się pobieranie programu.
TeamViewer nie wymaga instalacji.
Po uruchomieniu programu podaj konsultantowi identyfikator ID oraz hasło.
1. Pomoc zdalna (przez internet) polega na równoczesnej pracy na komputerze zarówno klienta jak i specjalisty INTERTECH-u. Klient na swoim komputerze obserwuje na bieżąco wszystkie działania specjalisty. Równocześnie zgłasza swoje uwagi i zapytania telefonicznie.
2. Klient każdorazowo autoryzuje połączenie ze specjalistą i w każdej chwili może je przerwać.
3. Odpłatność za usługę zdalną jest taka sama jak w przypadku przyjazdu specjalisty (odpada koszt dojazdu).
4. Wszystkie opłaty za usługę uzgadniane są każdorazowo przed jej rozpoczęciem. Klient zamawiając usługę zobowiązuje się zapłacić umówioną kwotę przelewem w terminie 3-ch dni od wykonania usługi na podstawie faktury. Faktura zostanie wysłana pocztą elektroniczną po wykonaniu usługi, a po dokonaniu płatności pocztą tradycyjną.